Buy Makeup Geek products!

Tuesday 21 August 2007

الله يسامحكم




حرصاً على المشاعر العامة والخاصة وعشان محدش يزعل قررنا نحن سمو الاميرة برايد الاحتافظ بالتاج وومناقشة امكانية الاجابة عليه قد الإمكان.. وهكذا كان..





اسم مدونتك؟

حاول تقراها يا فالح! قصدي اسمها برايد زون..


لماذا اخترته.. وماهى نيتك من وراء اختياره ؟

لا توجد نوايا ارهابية وراء اختيار الاسم ولا مخططات صهيونية.. السبب الوحيد هو تأثري بمدونة العزيزة برايد والفضفضة ولم أتوقع أنه سيكون لي زوار ومتابعين ولله الحمد..


صورتك فى المدونه رمزيته؟

الصورة تعبير عن الموضوع الأساسي في البلوق


لم دخلت عالم التدوين من الأساس؟

ليش التدوين جريمة لا سمح الله؟ ياخي موقع متوفر وببلاش ما ندخل ليش؟ بعدين أنا من زمان أحب اكتب..



هل فكرت فى اغلاق مدونتك والسبب؟
لا ما فكرت


حد قل ادبه فى التعليق .. ايه رد فعلك؟

مش قلة ادب اوي يعني.. بس انا اخذتها غشمرة ومشيت الموضوع بكيفي



اسوأ مدونه؟

وانا شدراني شنهي اسوأ مدونة؟ ليش بالله شايفني احوط في شوارع المدونات؟؟ اهي كلها جمن مدونة اللي ازورهم وخلاص!



حايحصل ايه لمدونتك لما تموت؟

خلني اعرف شبيصير فيني انا اول عشان افكر في مدونتي!



اسمك؟

ليش تبي ترفع علي قضية؟



عمرك؟

اللي فات منه ولا اللي جاي؟ فات منه 27 سنة و9 شهور



برجك؟

العــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــرب وانا احب برجي وايد



مجال دراستك؟

بكالوريوس علوم حاسوب والشهادة انحطت على الرف والحين اشتغل في مجال ثاني بالمرة.. اذا الله يسر لي الماستر بيكون شي مكس بين البينين



السفر بالنسبه لك؟

يقولون السفر قطعة من العذاب... لكني اعشق السفر.. صحيح تغير الضغط في الطيارة يتعب اذني.. وتفريغ الاغراض من الشنطة بعد الرجعة يعل قلبي بس بعد احب السفر



المود بتاعك؟؟

مود؟ مثل اللي في اغنية كاظم عبرت الشط على مودك؟



لو معاك مليون ونص تعمل ايه؟

دينار؟ بوووه وايد... ادفع اقساط سيارتي.. اروح ادرس ماستر.. اشتري لي بيت مو شرط اسكن فيه حتى لو يكون عقار.. اتبرع بجزء.. والباقي اخلي لي شوي واعطي ابوي شوي..


وقت فراغك بتعملى فيه ايه؟

نت


الاكله المفضله؟

مادري وايد احب اشيا ماقدر افاضل بينها


الصفات اللى اخذتها من بابا ؟

ماعجبني السؤال وباعطيه طاف..



الصفات اللى اخذتها من ماما؟

مثل اللي قبله..


اكتر ست حاجات بحبها؟

حاجات؟ جماد؟ أرواح؟ أكل شنو بالضبط؟



اكتر ست حاجات بكرها؟؟

جاوبني على سؤالي القبلي وانا ارد عليك


لماذا دخلت عالم التدوين من الأساس ؟

مو كانك سالتني نفس السؤال فوق؟


احلى جمله قيلت فى وصف مدونتك؟

المدونة جدامك روح اقرا التعليقات وشوف بعينك شنو انكتب


التعليقات .. بالنسبه لك اهميتها؟

الفيد باك اللي القاه من متابعيني.. مهمة باهمية البوستات



احلى بوست كتبته؟

كلهم احبهم



افضل مدونه قرأتها ؟

انت شكلك توك ماخذ صيغ التفضيل في القواعد وياي تطبقها علي!


الشغل بالنسبه لك؟

وع وع وع


الانترنت بالنسبه لك؟

الملاذ الآمن


لو اجتمعت مع حسنى مبارك فى مكان واحد هتقول له ايه؟ا

اعتقد السؤال في الاساس للمصريين بس ممكن اقوله حسبي الله عليك


16 comments:

S H A H said...

ليه العنف ده بس في الاجابات يا برايد؟؟

كل ده عشان تاج برئ

اشكرك الرد على التاج

وكل تاج و انتي طيبة يا جميل

و ان شاء الله تاخدي الماستر

Noony said...

كوكييييييييييي

عجبني أوي ردك وإن استخدمتي اللهجة البحرينية في كلامك..أي نعم في كلمات معرفتش معناها أوي بس انا حاسة إنتي عايزة تقولي إيه..وحاسة أد إيه التاج دة مش على مزاجك خالص

وعنداً فيكي برضه...مبروك التاج يا كوكي الحبيبة
وهابقى أفتكرك إن شاء الله لما أبعت التاجات المتخمرة عندي ليكي

:)
سلاماااات يا حبي
نوني

Eric Matt said...


هاهاها اجابات ظريفة ومنمقة

تدل على شخصية عنيفة شوية كمان

بس عموما ردودك ظريفة

يللا خدي بالك من نفسك

تحياتي لك من ماناساس البلد

Bride Zone said...

اعمل ايه بس يا شهرو!
مانا قلت لك مش بحب التاجات وانت اصريت.. وادي النتيجة عنف وقسوة ودماء سايحة هنا وهناك!
ميرسي على تعليق على الماستر وربنا ييسر الامور يارب :)

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

زيزييييييييييي..
هو فعلا التاج مش على مزاجي ابدا.. لا هو ولا غيرو.. مش بحب التاجات وخلاص.. والبحرينية دي لهجتي واللي بكون فيها على طبيعتي.. :) انا من هواة اللهجات عموما بس برضه في النهاية الواحد مالوش غير لهجة بلده..
وبعدين يا بت بلاش لماظة.. مش حجاوب على تاجات تاني ابدا ابدا خلاص توبة اخر نوبة...

بس عارفة.. برضه لذيذة حتى وانتي قاهراني :)

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

الحمدلله على السلامة يا قروم باشا..
نورت مانساس البلد برجوعك :)
اعمل ايه بقى اذا كنت عنيفة وقاسية؟ يمكن يكون ده جزء من شخصيتي..
سعيدة ان اجابتي عجبتك.. وشكرا اوي على مرورك..

3abdo me7tas said...

والله ما انا فاهم اى حاجه من الغة بتاعتك
بس احب اضيف حاجه
اكتر الإجابات للأسئلة عبارة عن أسئلة يعنى انتى مش جاوبتى اى سؤال

Noony said...

قاهراني؟
ليها علاقة بالقاهرة ولا القهر؟

:)

Bride Zone said...

معلش يا عبدو المرة الجاية حنحط خدمات ترجمة مع البوستات الخليجية :)
انا التاج مش جاي بمزاجي ولا جاوبته بكيفي وما عجبتنيش الاسئلة وجاوبت اللي قدرت عليه..
وكدة بحس اني ريحت ضميري :)
انست وشرفت ياخويا..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

بت يا زيزي..
قاهرة مين انتي التانية؟ انا اعرفها من اساسه :)
انتي قاهراني ومضطهداني كمان وحبقى ابلغ عليكي عند منظمة حقوق الانسان..
هه ايه رايك بقى؟
:)

Just a Reader said...

ازيك يا برايد ...أنا جيت أسلم...فينك من زمان ...شكلك كنتي مبسوطة أوي وانتي بتجاوبي التاج :))
يلا كل تاج وانتي طيبه ..تحياتي :)

Noony said...

كوكيييييييييييي
وأهون عليكي تبلغي عني؟
ومين اللي هيناكف فيكي كل شوية؟

مكنش العشم أبداً
:(

Anonymous said...

استمتعت بمعرفة الجانب المظلم من شخصيتك :)

Bride Zone said...

جست
انتي فينك يا بنتي مش بتيجي على المسنجر ليه؟
وحشتيني اوي والله..
اه صح فرحانة ومبسوطة اوي وكل حاجة! معلش يا أروبة حمشيهالك دلوقتي :)

ـــــــــــــــــــــــــــ

ايه يا نوني..
حتعملي لي فيها غلابوية وتلمي الجيران؟
برضه حبلغ مليش دعوة!
:))

ــــــــــــــــــــــــــــ

مرحبا قاسي..
بحريني مر من هنا :)
رغم اني ماني شايفة جانب مظلم ولا شي بس مو مشكلة انا عندي ديموقراطية وحرية في الراي فمقبولة منك :)

حياك الله

عصفور بلا أجنحة said...

جيت بس اقول كل سنة وانتى طيب

Anonymous said...

السلام عليكم

رمضان كريم
وكل سنة وأنت بألف ألف خير

خالص تحياتي

Bride Zone said...

شكراً يا عصفور وانتي طيبة..
ما تحرميناش من الزيارة تاني..

ــــــــــــــــــــــــــ

وعليكم السلام
وأنت بصحة وسلامة يا سندباد..
شكراً لك..

a Dreamer with feet on the Floor said...

what I have got from Ur Answeres make me C U as a faithful ...Satisfied Girl ...and self Confident...have Character and will Cultured Person..
any smart man . will B lucky if he met U and had Luck with U ..
I wish U lots of luck...take care

Bride Zone said...

Mr. Dreamer..
Thank you Thank you Thank you for your sweet comment.. It's nice to meet someone who has the talent to read between the lines..
Nice to have you here and I hope you keep on visiting me.. :)

Have a nice day!